fbpx

Detalii înscriere

Acte necesare, modalități de plată, învățământ minim obligatoriu

ACTE NECESARE PENTRU ÎNSCRIEREA LA CURSURI:

  • copie după buletin/act de identitate
  • copie după certificatul de naştere
  • copie după certificatul de căsătorie (numai în cazul schimbării numelui)
  • copie după ultimul act de studii
  • adeveriţă medicală cu menţiunea: Apt pentru curs (numai în cazul cursurilor din domeniul înfrumuseţării)

Notă: Participantul la programul de formare profesională are obligaţia ca până la data de începere a cursului sau cel mai târziu la această dată, să aducă documentele de mai sus.

MODALITĂŢI DE PLATĂ:

1. Plata integrală – 10% reducere
2. Plata în rate– prima rată trebuie achitată la înscriere și vă garantează ocuparea locului la cursul ales de dumneavoastră

Plata integrală sau în rate se poate efectua astfel:

– Plata numerar la sediul nostru
– Prin transfer bancar (OP)
– Depunere numerar la orice ghişeu al Băncii Transilvania

*Pentru opţiunea de plată prin bancă vă rugăm să ne contactaţi pentru a vă comunica contul

Având în vedere Ordinul Ministrului Muncii și Justiției Sociale privind aprobarea tarifelor pentru plata specialiștilor desemnați în comisiile de examinare publicat în Monitorul Oficial nr. 168/ 08.02.2017, NAGVO GRUP SRL percepe o taxă de examen în valoare de 100 lei/ participant.

În cazul în care cursantul va participa la examen cu altă grupă, alta decât cea la care a fost înscris inițial, taxa de examen va fi in valoare de 200 lei/participant.

POLITICA ÎN CAZ DE RETRAGERE:

Cursantul beneficiază de un drept de retragere pe care poate să îl exercite în termen de 3 zile calendaristice de la data înscrierii la programul de formare profesională. Exercitarea dreptului de retragere se poate face prin folosirea formularului de retragere pus la dispoziție de către NAGVO GRUP, fie printr-o declarație neechivocă în care se exprimă decizia de retragere.

Dacă se va exercita dreptul de retragere, NAGVO GRUP va rambursa suma pe care a primit-o drept plată din partea Cursantului, în termen de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere, prin transfer bancar.

Din momentul anunțării deschiderii cursului prin mesaj pe telefon, în cazul neprezentării la curs sau a întreruperii frecventării acestuia, suma achitată nu se restituie, indiferent de modalitatea de plată (în rate sau integral).

ÎNVĂŢĂMÂNTUL MINIM OBLIGATORIU:

ANII DE ABSOLVIRE CLASE ABSOVITE
1949 – 1958 4 clase absolvite
1959 – 1961 7 clase absolvite
1962 – 1974 8 clase absolvite
1975 – 1990 10 clase absolvite
1991 – 2003 8 clase absolvite
2004 – prezent 10 clase absolvite
Completează online formularul de înscriere